Каталог товарів
Наші новини
10.06.2022
Ми працюємо!
Підписка на новини магазину
Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини та акції нашого магазину.
Ознайомтеся з поширеними питаннями і відповідями на них;
Питання про доставку
Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
Подробнее
Зв`язатися з нами за номером телефону +38 (050) 404 35 24, назвати номер замовлення, щоб ми змогли отримати інформацію по Вашому замовленню та вирішити запитання.
Як зробити доставку в регіони?
Подробнее
За бажанням клієнта, наша компанія здійснює доставку продукції в будь-яку точку України. Доставка по Україні здійснюється за допомогою транспортно-експедиторських компаній, при цьому, клієнт може сам вибрати зручну для себе транспортну компанію.
При оформленні доставки перевізником рекомендуємо проводити страхування товару. В разі, якщо страхування не проводилось, у випадку пошкодження під час доставки товару, перевізник залишає за собою право не проводити компенсацію вартості за ушкоджений товар. При отриманні товару у місці видачі, обов’язково необхідно провести огляд на цілісність та неушкодження.
При оформленні доставки перевізником рекомендуємо проводити страхування товару. В разі, якщо страхування не проводилось, у випадку пошкодження під час доставки товару, перевізник залишає за собою право не проводити компенсацію вартості за ушкоджений товар. При отриманні товару у місці видачі, обов’язково необхідно провести огляд на цілісність та неушкодження.
Як отримати товар самостійно та де?
Подробнее
Перший спосіб - безкоштовно отримати своє інтернет замовлення з нашого складу за адресою м.Харків, Кільцевий проїзд, 1-А. Про готовність інтернет замовлення до видачі Вас буде сповіщено за допомогою SMS-повідомлення.
Другий спосіб - самовивіз інтернет замовлень з відділень «Нова пошта» та ін. перевізників. Ви можете отримати своє інтернет замовлення в одному з відділень компанії «Нова пошта». Графіки роботи відділень і адреси Ви знайдете на сайті novaposhta.ua. Вартість доставки інтернет замовлення залежить від відстані зі складу до адреси Замовника та від загального обсягу замовлення (кількості палет або коробок).
При оформленні доставки перевізником рекомендуємо проводити страхування товару. В разі, якщо страхування не проводилось, у випадку пошкодження під час доставки товару, перевізник залишає за собою право не проводити компенсацію вартості за ушкоджений товар. При отриманні товару у місці видачі, обов’язково необхідно провести огляд на цілісність та неушкодження.
Другий спосіб - самовивіз інтернет замовлень з відділень «Нова пошта» та ін. перевізників. Ви можете отримати своє інтернет замовлення в одному з відділень компанії «Нова пошта». Графіки роботи відділень і адреси Ви знайдете на сайті novaposhta.ua. Вартість доставки інтернет замовлення залежить від відстані зі складу до адреси Замовника та від загального обсягу замовлення (кількості палет або коробок).
При оформленні доставки перевізником рекомендуємо проводити страхування товару. В разі, якщо страхування не проводилось, у випадку пошкодження під час доставки товару, перевізник залишає за собою право не проводити компенсацію вартості за ушкоджений товар. При отриманні товару у місці видачі, обов’язково необхідно провести огляд на цілісність та неушкодження.
Скільки часу необхідно для доставки товару?
Подробнее
За умови наявності товару, Ви можете забрати його з нашого складу протягом доби. Орієнтир, що замовлення готове до видачі - смс-сповіщення. Середній час доставки товару на відділення поштових операторів 1-3 дні, на адресну доставку 1-4 дні.
Питання про наявність товару
Я можу повернути товар?
Подробнее
Так. Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки за умови цілої та неушкодженої упаковки. Та при наявності чеку або видаткової накладної.